8 Nisan 2017 Cumartesi

Futbol gönlü tekle yetinir mi ki?


Birden fazla ve hatta işi abartıp onlarca futbol takımını desteklemek mümkün mü? Ben şahsen epey bir süre bu yolda yalnız olduğumu düşünmüştüm. Daha sonra bazı insanları tanıdıkça bunun nadir bir şey olmadığını kavradım. Ama yine de bir şeyler eksikti. Ben çok fazla takım tutuyordum ve bu çoğu kez eleştiri konusu da oluyordu. Aradığım kişiyi bir dergi sayfasında, Socrates'in Mart sayısının son konusunda buldum. Esasında ismen bildiğim birisiymiş; John Stanier. Battles, Tomahawk ve The Mark of Cain gruplarının davulcusu olan müzisyen Newcastle United, Hertha Berlin, Atletico Madrid, FC Tokyo, Galatasaray, Lanus, New York Red Bulls, Ajax ve Inter taraftarı. Bazısını çok sıkı, bazısını uzaktan destekliyor. Tıpkı benim gibi. Ben mi? Galatasaray, Juventus, Liverpool, Valencia, Lyon, Freiburg, Stjarnan, Arsenal Tula, Mlada Boleslav takımlarını tutarım. Kimisini yakın ve yürekten takiple, kimisini uzaktan sevmeyle. Tıpkı Stanier gibi. Kendisini anlıyorum. Çünkü meşin yuvarlak nerede yuvarlanırsa orası bizim başkentimiz...

Bunu okuyanlara da Tomahawk - Long, Long Weary Day parçası armağan olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder